aleParagon to dystrybutor e-paragonów.
Oprogramowanie, w którym wystawiony jest e-paragon (m.in. mpFirma, mpFaktura, aleFaktury, bsxPrinter), łączy się z drukarką fiskalną. Drukarka wysyła dokument do Ministerstwa Finansów oraz łączy się z dystrybutorem e-paragonów (aleParagon) i zleca mu wysyłkę e-paragonu do klienta. aleParagon wysyła e-paragony na adres e-mail klienta.
Aby pracować w aleParagon, należy się zarejestrować na platformie. Podczas rejestracji będziesz musiał podać swoje dane, takie jak:
oraz wybrać jeden z dostępnych pakietów:
Pakiety różnią się miesięcznym limitem dokumentów oraz ceną.
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat dostępnych pakietów? Przejdź na stronę aleparagon.pl.
Bez względu na to, który pakiet wybierzesz, przez pierwsze 30 dni będziesz mógł korzystać z niego za darmo w ramach okresu testowego.
Po zarejestrowaniu się na platformie aleParagon otrzymasz wiadomość e-mail, a w niej: Klucz do chmury niezbędny do zalogowania się.
Wiadomość z kluczem zostanie wysłana na adres e-mail podany przez Ciebie podczas rejestracji.
Pamiętaj o sprawdzeniu wszystkich folderów swojej poczty!
Jeśli po zarejestrowaniu się w aplikacji przeglądarkowej aleParagon na skrzynce e-mail nie będziesz mógł znaleźć wiadomości z kluczem do chmury, skontaktuj się z nami.
Dystrybutor e-paragonów nie wystarczy, aby wysyłać klientom e-paragony. Niezbędne są:
Masz pytania odnośnie dystrybutora e-paragonów aleParagon? Napisz do nas!